Klantenservice

Meest gestelde vragen

  1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    In het bestelproces kunt u zelf een gewenste leverdag kiezen. Op de dag van levering ontvangt u een track and trace mail met informatie over het tijdvak wanneer de chauffeur de bestelling komt afleveren. Voor een tijdslevering kunt u het best even contact opnemen met onze klantenservice.

  2. Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Het afleveren van uw bestelling gebeurt met een Citytrailer. Deze vrachtwagens kunnen zich makkelijk door kleine straten manoeuvreren en leveren in woonwijken is dan ook geen probleem. Op het moment dat de chauffeur van deze vrachtwagen een goede plek heeft gevonden om te parkeren, wordt de pallet uit de wagen geladen. De pallet wordt met een pompwagen verreden en neergezet op de gewenste plaats. Deze voorkeursplaats kan overal zijn, zolang er een goed begaanbare weg is naar deze plek. Zo is het niet mogelijk om met een pompwagen over grind, gras, zand, ingereden zandpaden, kasseien of dergelijke onverharde paden te rijden. Meer leverinformatie.

  3. Moet ik thuis zijn voor de levering?

    Mocht u niet aanwezig kunnen zijn bij het afleveren van de pallet, dan kunt u altijd een briefje op de deur hangen met aanwijzingen waar de pallet neergezet kan worden. TIP: Leg tijdens regenachtige dagen een zeiltje klaar zodat de chauffeur dit over uw pallet heen kan leggen. Hoewel regen niet erg is voor uw hout is het toch fijner om het droog te versjouwen!